Härlig sommar

| Postat i: Allmänt, Madde
0
Det har varit en riktigt härlig sommar. 2 veckors semester utan något jobb alls (nästintill). 

Vi inledde den med Vansbrosimningen som gick över förväntan. 



Fortsatte sedan vår resa till Leksand där vi spenderade 3 nätter. Var på sommarland, badade, plockade blåbär och lekte. 

Nu har jag jobbat två veckor på mitt andra jobb och tränat varje dag. Skönt att komma in i lite rutiner också.


Powerwalk kl 05.15 på morgonen, löpning några mornarna och styrka på lunchen den här veckan. 

Vi har haft grymma utmaningar i slutet på sommarkampen och mina ben gör så ont att jag idag har behövt backa ner för alla trappor. 

I morgon är sista arbetsdagen innan en vecka semester till, tjohoo! 


Hittills till Härlig sommar





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: