Loppens år!

| Postat i: Allmänt
0
 
 
Nu är det verkligen på tiden att göra en uppdatering. 
 
I år blir det loppens år: Tjejvättern, Bellmanstafetten, Lidingörstafetten, Tjejmilen och Tjurruset är planerat i kalender och har även fått äran att vara ambassadör för Lidaloppet som går av stapeln i oktober och det kommer ni kunna läsa om här i bloggen framöver. 
 
Den här veckan jobbat jag heltid på ett annat jobb och har samtidigt jobbat med träningen på kvällstid så det blir en 50 timmars arbetsvecka vilket är helt nytt för mig. Jag är helt slut i kropp och knopp. Ser fram emot en helg och få se mina barn och man lite mer :) 
 
Hoppas ni har haft en bra träningsvecka och kom gärna på lördagens träning - Styrkebana kl 9.30 på Gripsholmsskolan 
 
 
 
Hittills till Loppens år!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: