Söker deltagare till mitt team

| Postat i: Lidaloppet, Madde
0
 
Jag söker deltagare till Lidaloppet som vill vara med i mitt team.
 
Lidaloppet är ett 5km långt lopp för kvinnor (och män i kvinnoförklädnad!) som arrangeras till förmån för bröstcancerfonden/organisationen. Loppet kostar 350 kr - vinsten går oavkortat till ändamålet. 
 
För alla som deltar i "Team Shapes" erbjuds 1 träningspass/månad kostnadsfritt i grupp. Vi kommer att träna löpning, intervaller, bålstabilitet, rörlighet och teambuildning. Du kommer även att ha nytta för övningar när du tränar på egen hand. 
 
Vill du vara med i teamet? Maila till mig: [email protected] 

 

Ovsett form och förmåga så kan du vara med i detta lopp. Det viktiga är att vi träffas och gemensamt visar hur långt vi kan nå när starka kvinnor springer tillsammans

Hittills till Söker deltagare till mitt team





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: