Dagens styrka

| Postat i: Madde, Träning
0
Hej,
 
Vilket härligt regnväder i dag. I dag är en sån dag då jag faktiskt skulle kunna tänka mig att gå ut och springa eller grisa i skogen. Regn ger mig motivation att träna ute. Och springa är inte min favorit-träningsform direkt ;) Men i dag stod det styrka på schemat. Det blev marklyft, frontknäböj, high pull och axelpress inför frivändningarna. Kände också min svagaste länk väldigt tydligt i dag, ryggen. Så avslutade passet med bål.
Körde något som kallas triple drops (nästan) där man kör ett set till utmattning, minskar vikten med 20%, kör till utmattning osv, 3 set totalt på alla övningar.  
 
Men tungt blev det och ett alldeles underbart sätt att starta dagen på. 
 
/Madeleine
 
 
 
Hittills till Dagens styrka





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: