Söndag och pullup träning

| Postat i: Allmänt, Kost, Linda, Träning
0
Den här söndagen började med sovmorgon och brakfrukost. Det har varit en fullspäckad vecka med jobb, pass som kräver förberedelse, middag med kollegor osv. och jag har nästan inte alls hunnit med min egna träning. Imorse lyckades jag äntligen klämma in ett styrketräningspass med fokus på pullups (mitt mål är att klara av att göra 5 st utan gummiband innan nyår, får se hur det går...). Gummibandet är fortfarande med, men nu kör jag på det med minst motstånd i. Sedan snabbt hem och duscha och fixa lunch. Nu ska jag snart tillbaka och köra cykelpass på 45 min. på Hälsoskaparna, sitter här och fixar och trixar på ett nytt upplägg och letar musik. Om du inte har planer för eftermiddagen, kom och cykla med mig kl. 16.45, 4 platser kvar!
 
      
Söndagsfrulle.                                     Lasagne gjord på zucchini.
 
                                                            
     
Och så sprang sambon och                Lite fix och trix inför cykelpasset.
köpte en bit tårta för att fira våra
fäder hemma i Finland.
Grattis på fars dagen pappa!
 
 
 
 
 /div>
Mer om pullup träning kommer i ett annat inlägg. Ett litet tips är att alltid göra pullupsen i början av träningspasset då du fortfarande känner dig pigg och stark. I videon kör jag i slutet av mitt träningspass och armarna känns som spagetti.
 

Ha en fortsatt fin söndag!
/Linda
Hittills till Söndag och pullup träning





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: