Allt för hälsan

| Postat i: Event, Madde
1
Ni har väl inte missat att det snart är dags för årets "Allt för hälsan"-mässa? 7-10 november på Älvsjömässan.
 
Själv kommer jag ta mig ett besök dit och något som lockade mest är träningsklasserna med Spartan training.
 
 
 
 
 /Madeleine
Hittills till Allt för hälsan


Robin

Jag blir lika glad varje gång som jag ser (Upptäcker) en ny träningsblogg =) För man lär sig alltid något nytt faktiskt (Både inom kost och träning).

Samt så anser jag även att det är bra att så många som möjligt, blir mer insatta i träning, diet och hälsa.

För let´s face It, Svenskarna har blivit fetare med åren...Hell, jag vägde ju själv 130kg tidigare (Jag väger idag 75kg).


URL: http://thegamingground.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: