Matbloggen

| Postat i: Allmänt, Kost, Linda
0
Eftersom jag fortfarande är krasslig så har det inte blivit någon träning de senaste dagarna. Jag har däremot haft tid att experimentera i köket en hel del, äntligen har han jag bor med lite nytta av mig...:) Igår blev det fisksoppa och idag har jag gjort en banan-och mandelpannkaka som jag hittade receptet på i mitt instagramflöde, fungerar utmärkt som mellis eller efterrätt (själv åt jag den till middag, hmmm...) Har också hunnit plugga och repetera kroppens energiomsättning, i november ska jag nämligen sätta mig i skolbänken igen och utbilda mig till kostrådgivare.
 
 Okej mamma, här kommer receptet du ville ha: 3 mosade bananer, 6 ägg, 1 1/2 dl mandelmjöl.
Smörj en form med kokosolja och grädda i ugn 15 min. på 200 grader. 
 
 
Som topping använde jag kvarg smaksatt med kardemumma (testa supergott!) och jordgubbar.
 
 
 
Fisksoppa med extra mycket vitlök för att kurera mig.
 
Plugg...
 
 
 
Ni som är friska och hurtiga tycker jag att ska gå på Maddes Military träning ikväll kl. 19 på Midsommarängen, även killar är välkomna! Jag tror jag ska ta en kort kvällspromenix och heja på er. Vi kanske ses!
 
/Linda
 
 
Hittills till Matbloggen





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: