Veckans sista frulle

| Postat i: Allmänt, Kost, Linda
0

Veckan lider mot sitt slut och likaså frukost-temat, men en kort uppdatering innan klockan slår 12. Lördagens frukost bestod av solrosrågmacka med ost, skinka och paprika. Fruktsallad med banan, ananas och hasselnötter toppad med kesella smaksatt med kardemumma, juice och kaffe. Och gott sällskap...

 

 
 


Dagens frukost hade jag inte tid fotografera eftersom Madde och jag skulle iväg tidigt på äventyr, som sagt mer om det framöver...

 

Hann även med en kort löptur på kvällskvisten, kutade 5 km så snabbt jag kunde, det var mörkt och kusligt ute, men var tvungen att testa mina nya fodrade löptajts. Nu behöver jag inte frysa häcken av mig i vinter.

/Linda

Hittills till Veckans sista frulle





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: